onsdag den 9. maj 2012

Velkommen til min jordemoder blog

Kære alle.

Velkommen til min blog. Her vil jeg komme med gode råd og forslag til, hvordan du bedst får en skøn graviditet, fødsel og barselsperiode. Jeg vil prøve at komme rundt om nogen af alle de "ammestuehistorier" der findes. De myter og gamle "gode" råd der bliver ved med at dukke op blandt jer gravide.

 Så jeg vil her prøve, at forklare nogle af de gener i mærker i graviditeten og give gode råd til, hvordan i afhjælper dem. Jeg vil tage "skræmmende" emner omkring fødslen op, og prøve at forklare, hvordan kroppen reagerer og hvorfor.

 Alt sammen for at du er bedst muligt informeret og får lov til at nyde din graviditet og bliver klar til den store oplevelse, en fødsel er. Jeg håber i vil følge med i bloggen og komme med indlæg og gode råd til alle jeres medsøstre.

Jordemoder Louise Storkereden.nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar